dimarts, 24 de febrer del 2009

Demà dimecres, facultat plena d'actes

Demà hi ha tres actes organitzats a la facultat:
  • Reunió de la PEF (12:15H)
  • Assemblea de facultat ordinària especial per parlar sobre les properes mobilitzacions (12:15h)
  • Presentació del Nou Equip Deganal (12:30h; i pels de tarda: 14:30h)
Menys la reunió de la PEF; la resta d'actes s'han fet públics a través de cartells per tota la facultat. La Assemblea exposa que és "ara o mai" acabar amb Bolonya i que en la pròxima assemblea avisen que es debatran les pròximes mobilitzacions.

Com sabia que el meu grup classe potser no es llegiria els cartells dels passadissos els ho he escrit a la pissarra. Alguns m'han demanat que si pensaven fer noves ocupacions. Jo els hi he dit que d'això també es parla, però que és demà quan segons els cartells de la assemblea d'estudiants; es debatran les noves accions. També he informat de la vaga de fam d'un company del SEPC, i l'he valorat positivament en un "corrillo", tot i que el sisè dia serà el dia en el que ja iniciaré la meva crítica (si cal) per la poca humanitat dels companys del seu sindicat si el deixen continuar. M'han demanat el posicionament de l'AEP. Els he dit que de moment, no es posiciona.

3 comentaris:

Meritxell Ramirez- Olle ha dit...

Jo trobo increïble, que el dia de la presentació oficial del nou deganat, cap dels dos grups representants dels estudiants no posposi excepcionalment les seves reunions per assistir a l'acte. En aquesta santa Facultat, tothom va per la seva banda i els primers, alguns estudiants.

Anònim ha dit...

Gràcies pel teu comentari. La PEF farà la reunió demà.

Joan Gil Oliveras

Anònim ha dit...

Hola, sóc el David Heredia, de la PEF. Només dir-te que ja teníem previst fer la reunió dijous excepcionalment, per aquest precís motiu.