dissabte, 7 de febrer del 2009

Felicitats David!

Això és una felicitació a un gran amic com ho és el David Heredia. Tot i les nostres grans diferències polítiques jo també estic content que t'hagin fet cap del GAU (Grup d'Acció Universitària) de la JNC a la UAB. Com bé vas exposar a la reunió, en el que vas ser escollit per unanimitat, ara cal engrandir la organització. Molta sort.

Això és una recompensa per la feina ben feta a la PEF. Ja saps que jo crec en el destí i aquestes coses. Encara me'n recordo que vaig ser jo qui us va dur a les assembles, qui us va motivar amb el tema universitari i estudiantil. Però les diferències polítiques van fer que en les eleccions a Junta de Facultat competíssim. I sap que et dic company? Malament rai si no fos així. No s'ha de barrejar política i amistat. N'hi ha que no ho saben diferenciar per la seva ment tancada i totalitària.
Ja saps de qui parlo.

Doncs això, nou coordinador de la PEF i cap de la JNC a la UAB: Molta sort amb les teves noves responsabilitats!