dissabte, 6 de juny del 2009

Ja han sortit les resolucions de les pràctiques professionals de 4rt curs

http://www.uab.es/servlet/Satellite/els-estudis/practiques-professionals/oferta-de-practiques-1233299011504.html

Jo ja tinc assignada la feina al Deganat. Aquest estiu hauré de millorar el meu coneixement d'Informàtica 2.0 que crec que és notable però no pas excel·lent. Sort que tinc uns amics informàtics que em podran aprofundir a l'estiu.

126 DEGANAT DE CIÈNCIES POLÍTIQUES I SOCIOLOGIA
Campus UAB - Edifici B 08193 - Bellaterra Administració Pública
Tasques de suport als professionals en projectes o activitats pròpies del funcionament de l'entitat Perfil: Tècnic/a de gestió

Projecte o tasques:
Suport a les tasques de difusió del coneixement i comunicació del Deganat amb tot el personal de la facultat. En concret, l’estudiant/a participarà en totes les tasques relatives a l’elaboració del Newsletter setmanal de la Facultat:
- cerca i sistematització d’informació
- recull d’accions i actes relacionats amb la difusió del coneixement
- lectura i recensió crítica de textos acadèmics
- notes de premsa sobre recerques

Requisits: idioma Anglès
Informàtica: Excel·lent coneixement Internet 2.0
Horari:
Espai de treball:
Període: d'octubre a març (normal)
Altres: Capacitat de redacció de textos periodístics matí
L'estudiant compatarà amb un espai de treball dins de l'entitat.
Ajuts Econòmics::
Lloc realització pràctiques: Vicedeganat d'Economia i Serveis.