dimecres, 18 de juny del 2008

Jo també sóc "Marea Azul"


Si. Us he de confessar una cosa, estic molt avergonyit d'això però com sempre la veritat per endavant, ens hem d'enfrontar a ella. Si. M'agrada OT. I sóc fan de la Virgínia. Ho sé, és penós. El programa en si i el fet de que jo sigui fan d'OT. Però tinc ganes de comprar-li un disc. A més trobo que el Risto Mejide - el personatge i la persona que hi ha al darrere - és un crack, necessitem gent com ella dient les veritats com cal (potser la falta de respecte el desprestigia). S'assembla a un professor que tenim que sembla molt dur per fora però que és el millor en la seva temàtica: Relacions Internacionals.

Visca la "Marea Azul"!

3 comentaris:

Oriol Puig ha dit...

Jo també sóc "Marea Azul", no te n'avergonyeixis!

OT és un programa amb dues vessants. La musical, que és patètica. I l'estrictament televisiva, que és brillant (és un producte emocionant amb una factura tècnica impecable).

A més, aquest any hi ha una concursant força decent. Ja saps: FINALISTA VIRGINIA al 5557, jaja.

Anònim ha dit...

mare meva... frikis de OT... m'has deixat sense paraules....

Associació Fora Sindicats Grocs (A.F.S.G.)

Anònim ha dit...

jaajaja Puto Joan! Jo també pensava que s'assembla el Risto molt en Guerrero. No sabía la teva faceta de fan de Virgínia jejejejje

Cuidat