dimecres, 24 de juny del 2009

Fe d'errates

Demano disculpes perquè en el post que precedeix aquest sobre una campanya informativa i reivindicativa sobre la eliminació d'una assignatura en el nou grau de Sociologia que es diu "identitats nacionals" vaig exposar que ho havia organitzat l'Assemblea. De fet, el format i l'estil, eren força semblants als de l'Assemblea i tot i que no estava firmat a l'Assemblea algun cop alguns estudiants fan accions "autònomament" i "unilateralment"; i no m'hagués estranyat que fossin ells mateixos. Per tant, vaig pensar que si no érem nosaltres (jo formo part d'EPA), ni de la PEF; havia de ser l'Assemblea. Però m'ha sorprès. És un grup d'estudiants independents; algunes de les quals no se senten representades per l'Assemblea de facultat.
Doncs; des d'aquí demano disculpes per l'error. Un altre cop m'informaré (com faig quasi sempre) i no donaré res per descomptat.