dimecres, 18 de març del 2009

Debat a classe sobre el desallotjament

Avui 3 assemblearis han entrat a la nostra aula i de forma molt cordial i respectuosa han demanat encetar un debat sobre el vergonyós desallotjament policial a la UB per tal de condemnar-ho i que anéssim a les 12h per fer pública la crítica a Plaça Universitat. Han parlat dels dos desallotjaments de la UPF, sobretot em sap molt de greu el de la biblioteca que feia una vaga japonesa i no molestava ningú. Després un de la classe ha dit que han desallotjat perquè -es veia- que havien apallisat un estudiant. Jo també he intervingut per exposar que calia un canvi, i els ho demanava a ells perquè he dit "sou la direcció del moviment i heu d'acabar amb la estratègia acció -> reacció". També he dit que els Rectorats es passen i que a Lletres perquè les càmeres no gravessin es van tancar els llums. Però també vaig exposar que ahir era al Rectorat i vaig saber com havien tirat pedres, i com a la Caixa Catalunya davant l'espant d'uns quants treballadors va passar això. Entre la Júlia i jo els hem dit que esperem que tots anem a la manifestació de demà per la LEC i la LOU. Llavors han marxat.

Més tard s'ha tallat Gran Via. I a Plaça Un. hi hagut una carrega policial duríssima.