divendres, 20 de març del 2009

Gràcies per tots els comentaris que estic rebent per facebook, hotmail i messenger

Nerea la Mejor

Joan estàs deprimit o ke? no has vingut a classe...que passa?? ha sigut una sorpresa no trovar-te a les llistes, tu vals per aquestes coses i ho saps...es una llastima el que has fet...
PD: estic fent un trevall d'investigació sobre el club BILDERBERG(i no bildenberg) qualsevol informació serà ben rebuda...ho dic pel noi aquest, pel Victor.
bon cap de setmana, relax i estudia Hisenda...ens veiem dilluns!!!class

Joan Gil Oliveras

A tots aquells que us he deixat un missatge és perquè reflexioneu fins a quin punt em vareu insistir perquè em presentés quan ja havia/em aconseguit un acord

Joan Gil Oliveras el 20 març a les 11:13
Jo no em vull presentar, més ben igual la cadira. Només vull que us adoneu que ahir estava fatal i que no vaig dir un "No" amb total claredat perquè no havia dinat ni esmorzat i eren les 7. I pk una sectària em va avisar d'una cosa. La facultat ja esta solucionada. Més de mig programa electoral ... Llegeix-ne mésés meu. No és per tirar-me floretes però és així. Només voldria que una de les propostes no la fessiu quan jo no us digui, pel bé no de la facultat; sinó de la Universitat. I també m'he decebut del que pensa molta gent de mi. Jo no sóc la mateixa merda que alguns. La cadira ja heu vist que més igual.

Joan Gil Oliveras el 20 març a les 11:15
Ni pel Claustre ni per la facultat. Aquests sacrificis els he fet al llarg de la meva vida, ningú els valora i és cert que dues setmanes després me'n arrepentejo però he fet bé i ho sabeu.

Joan Gil Oliveras el 20 març a les 11:16
El que em sap greu és que des d'ahir a les 9 fins ara a les 10 he estat parlant amb gent per fer-vos veure fins a quin punt heu pensat amb vosaltres mateixos o no. No poso en entredit a ningú; només m'agradaria que fossiu sincers amb vosaltres mateixos.

Joan Gil Oliveras el 20 març a les 11:16
No només no presentar-me és injust. Sinó que el més injust és que la gent no ho entengui. Universitat o facultat? L'etern dilema.

Joan Gil Oliveras el 20 març a les 11:17
I evidentment que si cal acabar de perfilar el programa està darrere incorporant idees. O que es creieu que no penso en els estudiants de la facultat? Quan m'he passat hores i hores intentant crear projectes per ells?

Julia Rosell el 20 març a les 12:02
(plasplasplas)

Gerard Domínguez Reig
T'hauries d'haver unitat a la candidatura col·lectiva per estudiants per la política activa, crec que és una pèrdua que hi faltis Joan.