diumenge, 15 de març del 2009

El vaguista critica la PEF

Del bloc del respectable vaguista de fam per la Pública del SEPC:


Crec que ha estat injust amb la PEF.

I el meu comentari al seu bloc:

Tens tot el meu respecte company. El que fas tu és “desobediència civil pacífica” i està molt bé. No obstant, ja saps la meva opinió sobre la direcció del moviment estudiantil. En sóc força crític. Però pel que fa a la meva persona, no cal que et destrueixis més. No és que et vulgui desanimar en la teva lluita però he pensat que això et pot conduir a tenir conseqüències irreversibles. Als 7 dies ja em va preocupar la teva situació. Al principi em sentia orgullós el fet de tenir a la UAB un estudiant que és d’una carrera tècnica i que és tant llest com tu que estigues fent vaga de fam. Però als 20 dies m’han dit estudiants del campus que és molt perillós. El respecte de molts companys ja el tens. Però cap governant ni gestor s’ha preocupat per tu ni pensa moure un dit. Si vols seguir és decisió teva i s’ha de respectar. Però tampoc ho pots fer en nom de tothom ja que hi ha molta gent amb la qual he parlat que no se sent responsable dels teus actes i li sap greu que tu diguis que lluites per tots. Al cap i a la fi és el que fas, sacrificar-te per una causa comuna i tu decidiràs quan acabes amb això. Et desitjo molta sort.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ets un puto marginat... pots tenir 40 blocs que la gent ja comença a sudar de tu...

Ves a fer 8 hores en una fabrica, i deixar de criticar el SEPC, en Tomas i tothom que no es vol automarginar al teu costat.

FAS PENA!

Anònim ha dit...

"Ves a fer 8 hores en una fabrica"

Això tens raó. Ara, vosaltres també.