diumenge, 8 de març del 2009

Filtres als màsters de Polítiques?

Fa temps que parlo amb professors sobre els màsters oficials, antics màsters complementaris i mestratges del doctorat. Em diuen que hi ha forces places, lo qual és cert. Hi ha filtres per entrar als màsters oficials? Ells em diuen que no però jo em trobo que hi ha moltes dades que ells miren perquè puguis entrar per exemple al de Gestió Pública:

Antes de empezar, es necesario que dediques un tiempo a reunir y escanear la documentación siguiente:
  1. Expediente académico de estudios superiores con detalle de: materias cursadas, ECTS (o horas), convocatorias consumidas, calificaciones por materia y calificación global.
  2. Título asociado al expediente académico presentado en el documento anterior.
  3. CV con justificación acreditativa de méritos que incluya: experiencia investigadora, publicaciones, experiencia profesional, estancias en el extranjero, haber obtenido becas o ayudas a la investigación (si corresponde).
  4. Certificado acreditativo del nivel de lengua inglesa.
  5. Carta de recomendación.
Requisitos de admisión Licenciados con conocimientos de inglés. Selección mediante CV y entrevista personal.

El ex-VDOA em deia que això no s'ho miraven, que no existien perfils que filtraven l'accés. Sort n'hi ha. De moment em crec el que em va dir.

2 comentaris:

Meritxell Ramirez- Olle ha dit...

Joan, si aquests requisits et desanimen, no pretenguis mai voler marxar a estudiar a l'estranger perquè et deprimiràs. La discriminació no sempre és dolenta. I per altra banda, el més preocupant d'aquests màsters és que no hi hagi suficients alumnes per a discriminar, per falta de demanda.

Meritxell Ramirez- Olle ha dit...

Perdó, voldria concretar: alguns d'aquests màsters no tinguin suficients alumnes per a discriminar. Afortunadament, no tots.