dissabte, 14 de març del 2009

Gràcies PEF

Gràcies. Moltes gràcies, membres de la Plataforma d'estudiants de la facultat.
  • Gràcies per demostrar que de bones maneres es poden defensar opcions de política universitària divergents a les de la Assemblea.
  • Gràcies per aportar alguna proposta en positiu tot i que no sigui la que a mi més m'agradi; però almenys es nota que alguns; sobretot tu David (coordinador PEF) t'ho has currat.
  • Gràcies per ser responsables i estar presents en totes les Juntes de Facultat i comissions. O almenys en la majoria d'aquestes. Us mereixeu que s'us digui "representants" d'estudiants.
  • Gràcies per mobilitzar i dinamitzar la facultat en eleccions, amb reunions obertes, etc.
  • Gràcies per voler dissoldre-us en pro de fer una assemblea representativa plural i amplia des de zero quan s'havia acabat la primera ocupació. I per tant, d'estendre alamà als membres de la Assemblea de la facultat. Sobretot al portaveu de la PEF, Joan Alginet. Per voler crear un clima pacífic a la facultat.
  • Gràcies per demanar-me en múltiples ocasions que em sumés al vostre projecte i us demano perdó si algun cop ha semblat que m'ho pensaria. A vegades situacions de tensió en altres àmbits comporten que no miri racionalment i políticament la meva decisió estudiantil.
  • Gràcies per lluitar contra el meu desprestigi i sempre deixar-me bé políticament davant de qualsevol membre de la facultat. us ho agraeixo de tot cor. Gràcies però el meu projecte és un altre.
També us heu equivocat i heu comès errors (al meu entendre clar): abstenció al Grau, algun posicionament de confrontació durant la ocupació, etc.; però han sigut la majoria puntuals i només d'algun dels vostres membres, per tant, seria injust criticar-vos-ho com a PEF en genèric.

Us desitjo el millor en les eleccions a Junta de Facultat. De debò. Políticament us ho mereixeu.

PD: Aquests són "uns gràcies" en qualitat de representant d'estudiants. No pas, d'amic. No voldria pas barrejar amistat i política universitària. I crec que no ho hauríem de fer mai, tot i que algun sectari ex-alumne de la facultat ho hagi fet en alguna ocasió.