dimecres, 4 de març del 2009

NI GEP ni reunions, ni mails, ni res. Ja ho faré jo solet (com sempre).

Veient que els implicats no tenen interès amb GEP, val més que m'espavili jo sol. Lo qual entenc perquè estem amb un munt d'entregues de treballs i lectures; i el nostre temps és limitat. Per tant, i tot que hi havia 8 membres al grup del facebook, finalment no he penjat per la facultat res sobre GEP; i per tant, aniré més al gra. Només he trobat poques persones que parlin de millores a la facultat; per tant, faré un document propi (amb incorporacions d'altres estudiants) i faré que els grups classe el firmin. El duré a la Assemblea, al Deganat. A la Junta no perquè represento la Assemblea... I tot solucionat. Espereu doncs, el meu document. Un document llarg i un paper amb una graella simple perquè els estudiants m'ho firmin.

Per altra banda per fer la assignatura que feia el Feldman en una orientació més reflexiva i innovadora, el grup del facebook hi ha 3 membres donant suport a tornar a la orientació Feldman de sempre.