dilluns, 13 d’abril del 2009

Segona justificació de perquè votar PEF/EPA/(i)

Ok. Merci pel respecte del comentari. No tinc res a criticar-te ja que em recordes a mi quan acabava d'entrar a la Assemblea de facultat on creia que la podríem construir entre tots, on vaig intentar dur estudiants d'altres ideologies que van acabar a la PEF i on també vaig passar alguns mals moments. L'únic que puc fer és justificar encara més la decisió pressa sobretot pels meus companys de la EPA -hi ha més d'una raó perquè jo no em presenti- i que li dono ple suport. Has d'entendre que la Assemblea com a candidatura electoral, com a feina institucional; ha deixat força que desitjar. Alguns tenien una altra agenda que impulsar des dels seus cercles i els que volíem fer propostes útils a la Junta de Facultat amb el nom de la Assemblea no hem pogut. En cap cas, he traït a la Assemblea. Mai he presentat res o votat res diferent que la Assemblea. En canvi, algú/na si que ho va fer en una ocasió força greu: en la votació als graus. Però no traurem més merda perquè no us mereixeu els nous assemblearis independents com tu i l'Adam Majó. No obstant, hauràs de comprendre amb mi que jo tampoc vull substituir la assemblea, ni com a idea ni com a òrgan de mobilització. Però entenen que en les últimes eleccions ha perdut legitimitat i suport popular havia d'intentar que les propostes meves i dels meus companys de la EPA tinguessin un espai electoral i una oportunitat institucional. Això amb la Assemblea va ser impossible. Que t'ho digui l'Adam. Per tant, i tot criticar durament en la votació dels graus; el vot de la PEF; crec que els temps institucionals han canviat i ara és hora de que a les Juntes es faci feina útil, microsindicalisme i gestió del dia a dia. I això amb la assemblea no crec que es dugui a terme per falta de temps i de ganes del sector que les tutoritza. Que nosaltres muntem la EPA no ha de ser quelcom negatiu pels qui voleu canviar la assemblea; sinó un argument més que fins i tot els més d'esquerres de la facultat -alguns ex-assemblearis (no només jo)- s'allunyen de la Assemblea per la estratègia que ha seguit de divisió estudiantil interna a la facultat. Tot i això, exposar que tu i l'Adam feu bona feina. No obstant això, per assegurar que les propostes surtin a terme; continuo apostant per votar tota la llista de la PEF/(i)/EPA.