diumenge, 15 de febrer del 2009

Resum de les Jornades de Docència (les associacions culturals, acadèmiques i d'oci de la facultat)

Us faig un petit resum sobre el debat que varem tenir sobre les associacions culturals, acadèmiques i d'oci de la facultat a la Sala d'Actes amb la presència de forces professors però menys que en l'anterior debat sobre els estudis i la ANECA. Això també ho va deixar anar la nova VDOA que va agrair -amb l'únic aplaudiment sentit que es va produir durant totes les jornades- a Xavier Rambla per la feina duta a terme com a VDOA. També hi van ser presents alguns estudiants; entre ells, jo mateix, l'Oriol Ibañez i un company del REPOSOC (tot i que n'hi havia d'altres).

La organització UNANIMUN no va poder dur assistent i el coordinador Xavier Rambla va parlar de la organització d'estudiants UNANIMUN.

El company, Adam, de la REPOSOC, va exposar que era la REPOSOC. El degà li va agrair la seva feina -com a col·lectiu- però que calia més formalisme, més entitat i més responsabilitat dels seus membres per convertir-la en una activitat de crèdits de lliure elecció.

Una companya que li vaig agrair que un dia va parlar sense embuts sobre el que opinava en la Assemblea més multitudinària que hem tingut (la de dimecres, 4h, votació o consens sobre la ocupació). Li vagi dir que no pensava com ella però que valorava la valentia. Ella -que ja ha acabat la carrera i possiblement no la veiem més per la facultat (per això exposo el que em va dir) em va reconèixer que saber que hi ha pluralitat d'idees l'alegra però que la Assemblea és i serà la mateixa (i ho comparteixo profundament, per això ho poso de manifest).

Aquesta companya va remarcar que calia un calendari més acurat (ella va escriure sobre un tema que ja està caduc totalment). Jo li vaig dir que l'Adam donava la cara però que algun altre membre potser no havia fet la feina quan tocava i per això no hi ha número de REPOSOC encara.

La PAE (assessors de primer) van exposar el seu programa psicopedagògic. Em va alegrar que per fi arribés el PAE a la nostra facultat. Això ja s'havia parlat al COA i molt abans jo ja ho havia reclamat com moltes d'altres persones. I segurament des de fa més temps que quan jo em vaig matricular de 1r curs.