divendres, 3 d’abril del 2009

Debat sobre el moviment anti-Bolonya al pataabrava.com

La meva opinió:

Silvs sé perfectament qui està darrere d'això: se'n diu SEPC.
[ link ]

Són 20 estudiants contats els que controlen el cotarro. Els conec perfectament. I tenen interessos diversos: econòmics, ideològics (agiprop) i alguns de debò es creuen que estan fent-nos un favor.

Precissament per això, primer feia autocrítica dintre del moviment assembleari (que és UNA PART del moviment crític o en contra de Bolonya) per sectaris i venuts a aquests 20 estudiants.

Des de que estic a fora ja no rajo d'ells. Ajudo als qui volen fer coses positives: exemple: EPA a la facultat.
[ link ]
També quan algú em demana que els faci una xerrada contra Bolonya (en vaig fer una a la facultat i una a Ciències) amb cap tipus de problema tot i saber que el company que m'ho demana te al costat un autèntic "liante". Perquè si generalitzessim tant com tu Silvs, al final diriem que totes les persones som corruptes i demés prejudicis.

Estic en contra de Bolonya i per això em dic que estic al moviment contra Bolonya; perquè en allò que considero oportú hi participo.

Per cert, jo he pagat fulletos algun cop per alguna altra organització.

Hi ha coses també molt greus que fan les autoritats de la universitat.

Merci Rafa. En el fòrum social per una universitat pública, l'ex-rector de la UPC, assemblearis de la UB i gent de l'AEP per posar alguns noms van reflexionar sobre quin model alternatiu cal reivindicar.
[ link ]