dilluns, 28 de juliol del 2008

Comentari sobre els que m'estan criticant per ser de Plataforma per la Llengua i mirar Telecinco

M'he queixat igualment de que s'adhereixi al manifest la cadena privada. I després de que acabés OT no he tornat a mirar Telecinco. Jo també sóc col·laborador de la Plataforma per la Llengua. Per una setmana veient OT no crec que el boicot no funcioni. Entenc que el boicot és la solució que ens estan donant però no sé fins a quin punt tots els treballadors catalans de Telecinco tenen res a veure amb el que diu Telecinco i per tant els hi hem de fer boicot. A part necessitava saber com a persona interessada en la defensa del consumidor si Telecinco i Gestmusic feien tongo en el programa. Alguns/es dels treballadors de la cadena s'han queixat del que ha fet la seva cadena. No obstant han estat ben pocs. Ara seguiré seguint el que fa la meva cantant preferida i començaré a ajudar amb això del boicot tot i que em sembla que altres accions foren millors en eficàcia, però bé, no sóc ningú per queixar-me de la bona feina de la plataforma per la llengua. Ja no miraré més Telecinco, tot i que a part d'OT, no m'ho miro gaire.