dimecres, 11 de febrer del 2009

Aclarida la meva presència a la Junta de Facultat

L'assembleari independent de la Assemblea de Polítiques (Manuel) em respon a la contestació "En qualitat de què vaig anar a la Junta de Facultat" feta fa uns dies al patatabrava.com i aquest bloc sobre el que van escriure al web de la PEF.

manusimarro, fa 20 hores
La meva pregunta és meva això primer. Venia al cas de la teva assistència, que figura al bloc de la PEF-fa-TUF, a la junta de facultat on es va elegir el degà. Tot lo demés no sé a que ve, perquè jo no ho he insinuat de cap de les maneres. Per cert, jo no sóc del SEPC i vaig a les assemblees. Coincidim amb molts plantejaments, t'ho asseguro. Espero veure't per la facultat, i també a les assemblees. Salut!

jgo, fa 10 segons
Perdona si et vaig contestar massa a la lleugera i preguntar-te coses que no saps a que em refereixo. És que, fa uns dies una companya de la UB del meu sindicat uns sepeceros li van fer una Assemblea extraordinària (amb arguments molt semblants als que em criticaven a mi) per deixar-la malament. I estic amb la mosca al nas... je je. Em sap greu, perquè tu almenys ets dels que preguntes als dos implicats d'un conflicte (un altre assembleari independent també ho fa) sobre un tema i no et quedes amb la versió que queda penjada al web del SEPC, de l'AEP, de PEF o de qui sigui. Això està molt bé. Tornar a baixar a una assemblea de Polítiques ho trobo impossible. Saps perquè? Perquè m'estimo més que feu feina la Assemblea (tota) que no que jo hagi de cantar-li les quaranta a algú del SEPC.

2 comentaris:

Manuel Simarro ha dit...

Cal, això?

Joan G. ha dit...

Si vols ho trec, ja t'he dit que molta gent m'ho havia demanat.