dilluns, 9 de febrer del 2009

Calendari "Jo també vull millorar la meva facultat!"

  1. El Nou Deganat ha proposat un Pla Estratègic
  2. Durant dos mesos aquest pla està obert a la participació
  3. Els estudiants hem de repondre pro-positivament i proposar canvis en allò que creiem que hauria de millorar la nostra facultat
El grup creat al facebook perquè els estudiants de la facultat fem propostes davant el Nou pla estratègic del deganat: "Jo també vull millorar la meva facultat"; ja té 7 membres. De moment però necessitem créixer i per tant, mobilitzaré a la gent classe per classe i pel patatabrava.com, i via mail si cal; per tal de complir aquest calendari que ara plantejo:

- Principis de febrer: presentació del document de bases "Propostes per la facultat" i a més d'informar de la creació del grup estudiantil transversal "Jo també vull millorar la meva facultat", que anomenarem "grup d'estudiants amb propostes" (GEP). Simplement intentaré crear un grup d'estudiants a estil "comissió oberta" per tal de recollir propostes dels estudiants interessants en fer-ne. Recull de les opinions (propostes) en les Jornades de Docència del 2009.

- Mitjans de febrer: convocatòria d'una assemblea oberta per a tots els estudiants de la facultat. Deliberació, noves propostes, esmenes i votació final del document unitàri.

- Finals de febrer: presentació al Nou Deganat del document de propostes dels estudiants per incloure'l al Pla estratègic del deganat. Mitjançant una Junta de facultat extraordinària si així ho decideix el propi deganat.