divendres, 13 de febrer del 2009

Dimecres dia 18 de febrer hi hauran la xerrada orientativa i informativa sobre les pràctiques professionals

Avui a les Jornades de Docència de la facultat, la vice degana de Professionalització m'ha exposat que ja hi ha dia per la xerrada orientativa i informativa sobre pràctiques externes degut a la demanda d'uns companys de classe que li havia tramès a ella fa una setmana.

Pràctiques Professionals
Sessió Orientativa per al curs 2009/10


Dimecres 18 de febrer de 2009

Sessió Matí: 12:30h a l’Aula 12
Sessió Tarda: 16:00h a l’Aula 12

He enviat un correu a tothom de la classe (els que m'ho van demanar i els que no) pel correu electrònic institucional. I a alguns pel facebook. Per tant, ja estan avisats. Per cert, estic molt content que es facin tant al matí com a la tarda perquè hi pugui venir tothom Adaptant-se als horaris laborals i socials de cadascú.

El correu que he enviat pel facebook, al patatabrava.com i per l'institucional de la UAB:

Alguns de la classe em vareu demanar sobre això. Aquí teniu:

Pràctiques Professionals
Sessió Orientativa per al curs 2009/10

Dimecres 18 de febrer de 2009

Sessió Matí: 12:30h a l’Aula 12
Sessió Tarda: 16:00h a l’Aula 12

Per a més informació sempre actualitzat el meu bloc de la facultat: http://joangilcomajuntari.blogspot.com/ o politiques.tk

I per a més: joangilsobrebolonya.blogspot.com

Per cert, he obert al facebook un espai de queixes (GEP) ja us explicaré quan pugui i tingui temps je je.

3 comentaris:

David Casanella Heredia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
David Casanella Heredia ha dit...

Hi ha xerrada informativa gràcies a tu? La modèstia és sana...

Que informis de quan són les xerrades d'acord, però tant com posar-te medalles de salvador...

PD: El missatge esborrat deia el mateix. Només volia comprovar com funcionava això de suprimir missatges...

Joan G. ha dit...

Et sembla malament que faci coses útils pels estudiants de la facultat?

En cap moment he posat que la xerrada es faci gràcies a mi.

Molt segurament algú altre hagués avisat a la nova vice degana de que calia fer una xerrada durant el febrer. Però com alguns estudiants de la facultat m'ho van demanar, doncs jo la vaig informar, perquè sempre que puc intento ajudar una mica a que la facultat funcioni millor.

I saps què? Quan li vaig dir; ella em va dir que encara no sabia que s'havia de fer cap xerrada perquè encara no havia pres possessió del càrrec i per tant, que ja se n'informaria.

Per tant, no dic que es va fer gràcies a mi perquè potser s'hagués fet igualment però que vaig garantir que es fes, segur.

PD: Els dos comentaris anteriors són un meu i un del David. I un post que vaig escriure perquè se'l llegís però que ja he tret (com ja vaig exposar en l'altre bloc) perquè no és el meu estil d'escrits. En aquell escrit el David em replicava la meva replica; però com que crec que el to dels dos no era l'adequat ni beneficia a cap dels dos; ho trec.